۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رنگ‌های جدید برای خودرو پورشه کدام است؟

  • کد خبر: ۹۰۲۲۸
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
رنگ‌های جدید برای  خودرو پورشه کدام است؟
در پورشه برنامه‌ای با عنوان «از-رنگ-به-نمونه» تعریف شده که می‌تواند رنگ‌هایی که مشتری می‌بیند و می‌خواهد برای خودروی خود انتخاب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش تقاضا از سمت و سوی خریداران، پورشه را متقاعد ساخته است که برنامه «از-رنگ-به-نمونه» paint-to-sample خود را بسط و گسترش دهد که در نتیجه تعداد گزینه‌های بیشتری به پالت رنگی تایید شده این شرکت می‌افزاید. این افزایش رنگ فقط به گفتن نیست و نیاز به تجهیزات جدیدی در سالن رنگ این خودروساز دارد. همان‌طور که می‌دانید، رنگی که حاصل از نور است و برای مثال روی صفحه نمایش کامپیوتر مشاهده می‌شود، به راحتی در ترکیب رنگ‌های خودرو به دست نمی‌آیند.

پورشه دو برنامه متفاوت از-رنگ-به-نمونه دارد. برنامه اول فهرستی از رنگ‌های از قبل تایید شده هستند که امتحان خود را پس داده‌اند و، چون از قبل انجام شده، نمونه آن وجود دارد و خریدار با ریسک پایین می‌تواند از این فهرست انتخاب کند.

این فهرست شامل ۱۶۰ رنگی است که به استاندارد تبدیل شده و برخی از آن‌ها حتی جنبه کلاسیک و تاریخی هم پیدا کرده‌اند. با توجه به امکانات روز، همه رنگ‌ها برای همه مدل‌ها مقدور نیست. از این ۱۶۰ رنگ، برای پورشه ۹۱۱ و ۷۱۸ فقط ۱۰۰ رنگ با امکانات فعلی مقدور است، برای پانامرا و ماکان و کاین فقط ۵۰ رنگ و برای تایکن ۶۵ رنگ در حال حاضر امکان‌پذیر است.

قیمت‌گذاری برای اکثر مدل‌های ۹۱۱ پورشه ۱۱هزار و ۴۳۰ دلار و جی‌تی۳ رقم ۱۲هزار و ۸۳۰ دلار است. برنامه دوم تحت عنوان Paint-to-Sample Plus برای رنگ‌هایی است که پورشه هنوز امتحان نکرده است. برای اکثر مدل‌های قیمت آن از ۲۲هزار و ۸۶۰ دلار است. مشتریان می‌توانند رنگ مورد علاقه خود را به کمپانی ارسال کنند و کمپانی بعد از مطالعه امکان‌پذیری، جواب مشتری را می‌دهد. این فرآیند ۱۱ ماه طول می‌کشد و اگر مهندسان پورشه از عهده ساخت این رنگ برنیایند، خسارت می‌پردازد.

این گزینه برای مشتری در همه مدل‌ها امکان‌پذیر است به جز مدل کاین Cayenne. سالن رنگ کارخانه زوفن هاوزن Zuffenhausen که بیشتر مدل‌های ۹۱۱ و ۷۱۸ تولید می‌کند بانک جدیدی از رنگ را دریافت کرده تا خود را با تقاضای موجود وفق دهد. امکانات این کارخانه به شکلی تجهیز شده که روزانه می‌تواند تا ۲۰ رنگ مختلف را در مدل‌های ۹۱۱ تولید کند یعنی در واقع روزانه ۵ رنگ به گستره رنگی این کارخانه اضافه شده است. ویژگی مهم رنگ در کارخانه‌های پورشه این است که در خصوص رنگ‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند و در بانک پالت رنگی این کمپانی وجود دارند، انتخاب رنگ‌های خاص‌تر، موجب به تاخیر افتادن تولید آن نخواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->